.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مرد جوانی که با ساخت کلیپ‌های غیراخلاقی در یک باشگاه ورزشی و انتشار در اینستاگرام قصد داشت مدیر باشگاه را بدنام کند از سوی پلیس فتای سمنان دستگیر شد. دستگیری سازنده کلیپ های غیراخلاقی در باشگاه ورزشی
مرد جوانی که با ساخت کلیپ‌های غیراخلاقی در یک باشگاه ورزشی و انتشار در اینستاگرام قصد داشت مدیر باشگاه را بدنام کند از سوی پلیس فتای سمنان دستگیر شد.(ادامه)
سرویس‌های اطلاعاتی ۲۰ کشور در اغتشاشات ۱۴۰۱ نقش‌آفرینی کردند/ سازمان سیا در اغتشاشات به دنبال تشکیل تیم مشترک با موساد و ام‌آی‌شش برای فعال‌سازی مجدد پروژه ترور دانشمندان کشور بود ....(خبر)
(ادامه)
ماجرای این تصویر و خوابی که برای ایران تعبیر نشد +عکس
(ادامه)
۲۵۶صفحه مجازی مبتذل و خارج از عرف در مازندران مسدود شد
رئیس اداره اجتماعی پلیس فتا مازندران گفت: ۲۵۶ صفحه به واسطه انتشار تصاویر مبتذل و تبلیغات خارج از عرف به کمک فضای مجازی سپاه استان مسدود شده‌ است.(ادامه)
آیا فعالیت صنفی در تلگرام جرم است؟
وی گفت: هیچ نهادی نمی‌تواند بیش از 40 میلیون نفر را موظف کند که از تلگرام استفاده نکنند. ممنوعیت و جرم بودن استفاده از تلگرام باید مسیر قانونی را طی کند. هیچ نهادی نمی‌تواند موردی را جرم یا ممنوع اعلام کند چون باید از طریق مجلس این کار صورت بگیرد.(ادامه)
وزیر ارتباطات می گوید: نه تا به حال به ریاست جمهوری فکر کرده‌ام، نه خود را در این چارچوب می بینم. دربی قبلی هم ورزشگاه بودم، چون پسرانم علاقه‌مندند. حالا چون رییس فیفا آمده است می‌گویند رفته است که دیده شود. ریاست‌جمهوری نیاز به یک سری فعالیت سیاسی دارد و از دل گروه‌های سیاسی بیرون می‌آید. من یک فرد فنی هستم و به دنبال پیشبرد فعالیت‌های فنی خودم هستم. این شایعات را افرادی دامن می‌زنند که دنبال ایجاد حاشیه در کشور هستند. به ریاست جمهوری فکر نکرده‌ام؛ من فنی هستم / اگر بانک مرکزی فعالیت «ارز مجازی تلگرام» را مخرب بداند، دستور قانونی را اجرا خواهیم کرد (خبر)
وزیر ارتباطات می گوید: نه تا به حال به ریاست جمهوری فکر کرده‌ام، نه خود را در این چارچوب می بینم. دربی قبلی هم ورزشگاه بودم، چون پسرانم علاقه‌مندند. حالا چون رییس فیفا آمده است می‌گویند رفته است که دیده شود. ریاست‌جمهوری نیاز به یک سری فعالیت سیاسی دارد و از دل گروه‌های سیاسی بیرون می‌آید. من یک فرد فنی هستم و به دنبال پیشبرد فعالیت‌های فنی خودم هستم. این شایعات را افرادی دامن می‌زنند که دنبال ایجاد حاشیه در کشور هستند. (ادامه)
احضار ۱۸ مظنون به فعالیت مجرمانه مجازی در زلزله دیشب
پلیس فتا از احضار ۱۸ نفر مظنون به فعالیت مجرمانه مجازی در زلزله دیشب خبر داد. (ادامه)
در تعقیب «شاه مازندران»!
بهت تلگرامی از حضور اراذل و اوباش! در چند روز اخیر فضای مجازی شاهد بروز و ظهور کلیپ‌های متعددی از افراد شرور شمال کشور است که با خط و نشان کشیدن برای یکدیگر، موجی از دلهره را میان بخش‌هایی از شمال ایران به وجود آورده است.(ادامه)
برخورد پلیس مازندران با اراذل و اوباش تشدید می‌شود
رئیس پلیس مازندران با تأکید بر فضاسازی بیشتر رسانه‌ها در حوزه شاخص‌های امنیتی مازندران، گفت: اجازه گردن کلفتی اراذل و اوباش در برابر مردم مازندران را نخواهیم داد و برخورد پلیس مازندران با اراذل و اوباش تشدید می‌شود.(ادامه)
در کانال های مستهجن تلگرام چه می گذرد؟
وزارت ارتباطات نگران تلگرام است؛ اظهارات وزیر این وزارتخانه و دیگر مسئولانش محدود است به جمله‌هایی که از آنها می‌توان دریافت پای انتشار گسترده تصاویر مستهجن در لوای یک «ابزار ارتباط موبایلی» در میان است. (ادامه)
افزایش اعتیاد به اینترنت در بین خانواده‌‌ها
یک کارشناس مسائل سایبری کشور گفت: شبکه‌های اجتماعی و ورود به آن نیازمند پیوست فرهنگی خاصی است که باید مورد توجه قرار گیرد.(ادامه)
مرکز محرمانه عملیات سایبری ایالات متحده امریکا+تصاویر
در جنوب غربی واشنگتن شهری وجود دارد بنام آرلینگتون که میزبان بسیاری از عملیات هماهنگ در حوزه امنیت فناوری اطلاعات و فضای سایبری امریکا است.(ادامه)
صادقعلی رنجبر توهین به پیامبر اعظم(ص)، تاوان وحدت مسلمانان جهان!(يادداشت)
صادقعلی رنجبر(ادامه)
شمال نیوز: دومین همایش تخصصی پلیس فتا با فعالان فضای مجازی مازندران با حضور فرمانده انتظامی استان و فعالان این صنف در تالار اجتماعات اتاق اصناف مرکز استان برگزار شد. دومین همایش تخصصی پلیس فتا با فعالان فضای مجازی مازندران برگزار شد
شمال نیوز: دومین همایش تخصصی پلیس فتا با فعالان فضای مجازی مازندران با حضور فرمانده انتظامی استان و فعالان این صنف در تالار اجتماعات اتاق اصناف مرکز استان برگزار شد.(ادامه)
ساماندهی سایت‌های خبری از قانون تا اجرا
رئیس انجمن روزنامه های غیر دولتی نیز بر این باور است که سایت ها و پایگاه های خبری بدون مجوز و فاقد شناسنامه در فضایی تاریک و تاریکخانه ای فعالیت دارند و شلیک به حقوق مردم و نظام را از همان نقطه بدون هویت انجام می دهند.(ادامه)
دستگیری توهین‌کنندگان به امام(ره) در وایبر
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز گفت: 11 فریب خورده فعال در شبکه‌های اجتماعی تلفن همراه که مطالب توهین آمیز نسبت به امام راحل (ره) تولید و باز نشر می‌کردند، با تلاش نیروهای امنیتی سپاه فجر فارس شناسایی و دستگیر شدند. (ادامه)
استقرار قرارگاه سایبری در مازندران
(ادامه)
روزی با اسلحه در مقابل دشمن می‌ایستادیم و امروز در فضای مجازی با دشمن مقابله می‌کنیم / یک هکر مازندرانی بیش یک‌ هزار و 300 رمز کاربران فیس‌بوک را هک کرد/ 78 درصد از پرونده‌های فتا در مازندران مربوط به جرائم مالی است




 ضرورت ایجاد گشت امنیت در فضای مجازی
روزی با اسلحه در مقابل دشمن می‌ایستادیم و امروز در فضای مجازی با دشمن مقابله می‌کنیم / یک هکر مازندرانی بیش یک‌ هزار و 300 رمز کاربران فیس‌بوک را هک کرد/ 78 درصد از پرونده‌های فتا در مازندران مربوط به جرائم مالی است (ادامه)
برگزاري همایش ملی فناوری های نوین دریایي
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه‌های چهارشنبه
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه‌های شنبه
(ادامه)
مهمترين عناوين روزنامه هاي شنبه
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های صبح امروز
(ادامه)
آرمیتا ستاره مجلس شد+ تصاویر
(ادامه)
محمدجواد مشیری
نقش و اهمیت ویژه پایگاه های خبری (ديدگاه)
محمدجواد مشیری (ادامه)
صادقعلی رنجبر آستانه تحمل افکار عمومی! (ديدگاه)
صادقعلی رنجبر(ادامه)
عین الله تاجیک نگاهی تحلیلی به رقابت های انتخاباتی مجلس نهم در غرب گلستان
عین الله تاجیک(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه‌های صبح امروز شنبه
(ادامه)
عدم اعتقاد برخي مدیران مازندران به فعالان آی تی استان
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های صبح امروز
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.052 seconds.